loading...
دانلود آهنگ جدید
admin بازدید : 88 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (3)

کریستیانو رونالدو در سال 2014 موفق شد با ثروت تقریبی 148 میلیون یورو بالاتر از لیونل مسی در صدر ثروتمند‌ترین فوتبالیست‌های جهان قرار گیرد .

برای مشاهده لیست ثروتمند‌ترین فوتبالیست‌های جهان به ادامه مطلب بروید ...

admin بازدید : 42 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

سعيد عزت‌اللهي که مورد توجه تيم اتلتيکو مادريد قرار گرفته و مسئولان اين باشگاه اسپانيايي با مسئولان باشگاه ملوان مذاکراتي را براي جذب وي انجام داده‌اند به زودي راهي مادريد خواهد شد.

admin بازدید : 46 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

يه‌گو لوپس، سنگربان اسپانيايي تيم فوتبال رئال مادريد از قرار گرفتن در فهرست بازيکنان مازاد کهکشاني‌ها پس از ورود کيلور ناواس به اين تيم ناراضي است و نارضايتي خود را به مسئولان باشگاه نشان داده است.

admin بازدید : 129 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)

اخبار مربوط به کریستیانو رونالدو و نامزد روسی اش یعنی ایرینا شایک روز به روز داغ تر می شود.

رونالدوی 28 ساله از سال 2012 با ایرینا شایک مدل مشهور و خبرساز روسی در مسیر ازدواج قرار دارد. رونالدو سال گذشته با دادن یک ساعت به جای حلقه رسما از شایک خواستگاری کرد و شایک هم به او پاسخ مثبت داد. اکنون خبرهای جسته گریخته ای از مراسم ازدواج این دو به گوش می رسد. رونالدو چندی پیش به دوستانش از برگزاری جشن عروسی خود تا پایان سال 2014 خبر داده بود و اکنون اخبار مربوط به ازدواج وی روز به روز جدی تر می شود

admin بازدید : 44 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

در شرایطی که کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در نواز غزه با واکنش‌های زیادی از سوی چهره‌های ورزشی روبه‌رو شده است، رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند که لیونل مسی به این رژیم کمک مالی کرده است.

ایسنا: رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین یک میلیون یورو به اسرائیل کمک کرده است آن هم در شرایطی که رژیم اشغالگر قدس در حال حاضر در غزه جنایت جنگی به راه انداخته و تاکنون بیش از 600 نفر را در این منطقه به شهادت رسانده است.

این خبر رسانه‌های صهیونیستی بازتاب زیادی در روزنامه‌های اروپایی داشته است.

admin بازدید : 96 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

در این میان یحیی گل محمدی سرمبی سابق تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی فعلی ذوب آهن که سابقه همکاری با کریمی را در پرسپولیس دارد در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های مجازی پیام جالبی را برای شماره ۸ اسبق پرسپولیس منتشر کرده است.

admin بازدید : 50 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

بقای کی روش به بقای کفاشیان کمک می کند/ مناسب‌تر بود تا اول درباره ريیس فدارسیون فوتبال تصمیم گیری می شد و بعد قراداد سرمربي تيم ملي تمديد مي‌شد/به نظرخيلي از كارشناسان تیم ایران تنزل کیفی هم داشته است/ جنگ رواني رسانه‌اي در هر حوزه‌اي كه باشد، خيانت به مملكت است/كفاشيان و وزارت ورزش رسيدند بگويند كي‌روش را نمي‌خواهيم

admin بازدید : 45 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (1)

علی کریمی به ۵ دلیل، از فوتبال خداحافظی کرد. او می‌توانست حداقل یک فصل دیگر هم به فوتبالش ادامه دهد اما ترجیح داد ظهر روز یک‌شنبه ۲۹ تیرماه ۱۳۹۳ از فوتبال خداحافظی کند.

این موضوع، شوک بزرگی به فوتبال ایران بود و یک خبر شگفت‌انگیز قلمداد می‌شود چون به‌هرحال نقش علی کریمی طی ۱۵ سال گذشته، بسیار فراتر از بازیکنان معمولی بود. کریمی یکی از بزرگان فوتبال ایران است و خداحافظی‌اش در این شرایط بی‌دلیل نیست. حالا بد نیست به کالبدشکافی ماجرا بپردازیم و ببینیم چرا کریمی باید خداحافظی کند. در این خصوص فقط ۵ دلیل وجود دارد:

admin بازدید : 68 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

کریس رونالدو حضوری پررنگی در دنیای مد و لباس دارد اما این بار تصمیم گرفته برای خودش برندی داشته باشد و به همین دلیل کفش‌هایی را تولید کرده که قرار است با نام او به زودی وارد بازار شود.

قرار است این کفش‌ها با نام (cristiano ronaldo footwear) از ماه فوریه (بهمن ماه سال جاری) وارد بازار شود تا علاقه مندان به این فوتبالیست از این محصول استفاده کنند.

admin بازدید : 74 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)
مهرداد پولادي در واکنش به جريمه 30درصدي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: دست‌شان درد نکند، 9 ماه به خاطر پرسپوليس با مصدوميت دست و پنجه نرم کردم و با لطف و بزرگواري علي دايي تحت هر شرايطي بود بازي کردم تا به تيمم کمک کنم اما امروز آقايان مزد زحماتم را در باشگاه دادند.

به نقل از فارس، وي افزود: البته من اين راي را قبول ندارم، در شرايطي اين راي مي‌تواند درست باشد که علي دايي به باشگاه نامه بزند و سپس پروين هم موافق باشد که اين راي را براي من در نظر گرفته‌اند. به نظر من يک جلسه دور همي بوده و اين تصميم را گرفته‌اند.

پولادي گفت: آقايان نه به من زنگ زدند و نه به من نامه‌اي دادند. به نظر شما چطور بايد بدانم کميته انضباطي کي برگزار مي‌شود. من زياد دوست ندارم در اين‌باره حرفي بزنم اشکالي ندارد حتما خواستند با اين کارشان خودشان را راضي کنند.

پولادي خاطرنشان کرد: هنوز آقايان طلب پارسال و امسال من را نداده‌اند و من را 30 درصد جريمه کرده‌اند اشکالي ندارد طلب من را بدهيد 30 درصد براي خود شما اما سوال من اينجاست آقايان که ديگر کارشان در باشگاه تمام شده چطور اين جلسه و حکم را صادر کردند؟ من در شرايطي اين حکم را قبول مي‌کنم که دايي و پروين آن را تاييد کرده باشند.

 

admin بازدید : 77 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

جلسه کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس ظهر امروز برگزار شد. اين در شرايطي بود که مهرداد پولادي در اين جلسه حضور نداشت. در اين جلسه در خصوص اظهارات پولادي در رسانه‌ها عليه مسئولان باشگاه بحث و تبادل نظر شد که در پايان تصميم گرفته شد که 30 درصد از قرارداد اين بازيکن به دليل بي‌احترامي به مسئولان باشگاه کسر شود. اين حکم براي تأييد به دست پروين رفت و قرار است سريعا اجرايي شود.

admin بازدید : 52 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

مهرداد پولادي اظهار داشت: جا دارد به تمام بازيکنان و کادر فني که کار بسيار سختي را پشت‌سر گذاشتند، خسته نباشيد بگويم. فراز و نشيب‌ها زياد بود، اما خدا را شکر نايب قهرمان شديم.

به نقل از فارس، وي افزود: اميدوارم اين نايب قهرماني هديه کوچکي به هواداران پرشور ما باشد. آنها مي‌دانند که شرايط مهيا نبود و اگر حاشيه‌ها اجازه مي‌داد حق ما قهرماني بود.

پولادي تاکيد کرد: خدا را شکر مي‌کنم که شرمنده نشديم و حداقل سهميه گرفتيم. انشاءالله هواداران بيايند و پرسپوليس را در فصل آينده حمايت کنند.

وي در مورد وضعيت خودش نيز گفت: قرارداد من با باشگاه تمام شده و از امروز تمام فکر و ذهنم تيم ملي است بعداً مي‌توانم در مورد پيشنهادهايم تصميم بگيرم. سال سختي را همراه با مصدوميت و مشکلات پشت‌سر گذاشتم، اگر هم حرفي زدم قصد بي‌احترامي به هيچ کس را نداشتم و فقط خواستم مشکلات را با هواداران در ميان بگذارم و مسائلي بود که واقعاً پيش آمده بود.

بازيکن ملي پوش ايران در پاسخ به سؤالي که مشکلات شما در پرسپوليس چه بود گفت: خدا را شکر نايب قهرمان شديم اما مشکلات ما يکي يا دو تا نبود. از اول تا آخرش را مردم مي‌دانند و نمي‌خواهم به عقب برگردم. چون همه چيز تمام شده اما هواداران خدايي بچه‌ها کم نگذاشتند و با تمام توان و با غيرت جنگيدند، ما مي‌توانستيم قهرمان شويم اما نشد، حسرت نمي‌خوريم چون با تمام وجود تلاش کرديم. انشاءالله سال بعد هر کس باشگاه را در اختيار مي‌گيرد بتواند اين تيم را موفق کند. جا دارد من از همه کساني که برايم زحمت کشيدند تا زودتر از مصدوميت رهايي پيدا کنم تشکر کنم.

وي درباره اردوي آفريقاي جنوبي نيز گفت: بالاخره بايد براي جام جهاني آماده شويم، عقب هستيم، اما اميدوارم در اين 20 روز به آمادگي کامل برسيم. يکي از حريفان جدي ما نيجريه است و با اردوي آفريقا مي‌توانيم آمادگي رقابت براي رقباي سرسخت خود را پيدا کنيم.

پولادي درباره عدم همکاري برخي تيم‌ها با تيم ملي گفت: من نمي‌توانم در اين باره نظري بدهم اما آبروي کشور ما در بالاترين رويداد فوتبال جهان در ميان است. بالاخره بايد با هماهنگي‌هاي لازم برنامه‌ها پياده شود.مطمئن هستم با نشست صميمي و تعامل همه چيز حل مي‌شود چون همه مي‌خواهند نام ايران سربلند شود. ما کار بسيار سختي در جام جهاني داريم. حتي از آن چيزي که تصور مي‌کنيد کار ما دشوارتر است. بايد با يک همدلي و تلاش همگاني به خواسته خود برسيم تا انشاءالله در سه بازي جام جهاني سربلند باشيم.

 


تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 543
  • کل نظرات : 120
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 609
  • بازدید ماه : 433
  • بازدید سال : 18,559
  • بازدید کلی : 10,168,267